June 24, 2012




 


Assalamualaikum buat semua..
uhuk2..batuk pulak..hehehe..biasala musim jerebu..
ok..it's been a long time i did not update my blog..coz im too busy with my FYP
and syukur alhamdulillah...semuanya berjalan dengan baik n lanjar..
dan sekarang pulak cuma tinggal last exam paper..and countdown for viva..(ouhh..)..
aku ni kalau kene present..mmg jantung nie rasa nk terkeluar..hehehe
but i'll try my best..yeah!!

juz around 2 more weeks di USM nie..terasa masa sangat cepat berlalu..
daftar masuk bulan 6 2009...sekarang dah nak grade..macam xpercaya pulak..
and what next?? yup..move to a new phase..fasa kerja..mesti lagi mencabar..lagi pulak fresh graduate mcm aku nie pengalaman cuma sejengkal..xpa2..berdoa pada yang satu semoga murah rezeki..dh bahagia ke anak cucu..(tetibe plak)..hehehe

sememangnya hidup sebagai mahasiswi..mmg la best..belajar je bkn nk tension apa sgt..except time2 nak exam..huhu..mostly..semua orang enjoy dok kat kampus..banyak pahit manis masin & masam selama berada di sini. tapi tu semua kan kenangan yang cuma sekali...kawan2 pun akan bertukar ganti bila dh keluar nanti..
macam tu la kehidupan kan..aku seronok dapat kenal ngan kawan2 yg sgt best dan sporting abis kat sini..

tapi yg xcunnya kan..orang semua dh sibuk dok tanye pasnie nak kerja ape? kerja kt mane? kerja apa je yang boleh? Arrrrghhhhh!!! ni lah faktor2 kedut diwajahku..dah la masa tue aku exam pun xstart lg..dok kalut tanye aku...aiyooo...makcik n pakcik semua..silalah bersabar..saya pun tgh cari kerja skarang nie..exam pun xabis lagi makcik n pakcik sekalian alam..





No comments:

Post a Comment